5 Anys i Educació Primària

El MASM ofereix quatre recorreguts diferents adaptats als infants de 5 anys i als diversos nivells d'Educació Primària:

Recorregut 1. Dracs i llegendes

El MASM conserva una important pintura que representa Sant Jordi i, a més, és la casa del famós Drac de na Coca. Per això, proposem una visita centrada en explicar aquestes dues populars llegendes. L'explicació de les històries es realitzarà de forma teatralitzada a partir de la participació dels alumnes, exposant dues versions de les llegendes (la tradicional i l'alternativa) per a què puguin conèixer la història des de diferents punts de vista. Aquesta visita es pot complementar amb un taller.

Recorregut 2. Endinsa't a l'Edat Mitjana

Ens centrarem en l'Edat Mitjana per descobrir com s'organitzava la societat, quin paper tenia l'Església i quin art es feia i com es duia a terme. Coneixerem la societat i la cultura a la Mallorca medieval. A la visita es combinaran estratègies expositives i indagatòries per presentar els continguts als alumnes a partir de la seva observació. La visita es pot completar amb un taller.

Recorregut 3. Aprenem religió a través de l'art

És una visita pensada com a complement de l'assignatura de religió on introduirem als alumnes en el coneixement de la religió cristiana. S'hi explica la vida de Jesús i Verge Maria i qualcuns dels sants més destacats a partir de les obres del Museu. Es fomentarà el respecte, la reflexió i la comprensió del cristianisme a Mallorca a partir de preguntes i activitats didàctiques.

Recorregut 4. Dits i Fets (visita combinada Seu-MASM)

En aquesta visita, els alumnes aprendran algunes de les llegendes i històries populars més conegudes de la Catedral i del Museu d'Art Sacre de Mallorca, com la dona emparedada, la relíquia de Sant Sebastià, l'arribada del rei Jaume I a Mallorca, el drac de na Coca o la llegenda de Sant Jordi, entre d'altres. La visita començarà a la Catedral i després ens dirigirem al museu.

Información y reservas:
masm@catedraldemallorca.org