IMG_20200525_100629 (Medium).jpg
Inici | Actualitat | El MASM obre les seves portes!

El MASM obre les seves portes!

29/06/2020

El proper dimecres 1 de juliol, el Museu d'Art Sacre de Mallorca obre les seves portes, després de més de tres mesos tancat com a conseqüència de la crisi sanitària derivada pel COVID-19. També la Catedral de Mallorca reobrirà i reprendrà la visita turística a partir de l'1 de juliol.

L'horari del museu serà de dilluns a divendres de 10'00h a 13'30h i s'adoptaran les següents mesures de seguretat:

• Ús obligatori de mascareta durant tota la visita.
  • Dispensadors de gel hidroalcohòlic a disposició del públic en varis punts.
  • Distància de seguretat de 2 metres.
  • Presa de temperatura a l'entrada a tots els visitants (en cas de superar els 37'2º, no es permetrà l'entrada).
  • Aforament del 75%.
  • Els fulletons es donaran en mà a la recepció o es podran consultar a la pàgina web del museu (aquí).
  • La sala de lectura i la sala de lactància romandran temporalment tancades.

A més, per celebrar l'obertura del Museu us oferim vàries activitats, tant presencials com digitals, que esperem que siguin del vostre interès:

· Divendres 3 de juliol: Comentari en directe de l'urna de Fra Pere Bennàssar, dins l'Espai Església. Horaris: 11'00h en català i 11'30h en castellà. La connexió es realitzarà en directe des del perfil d'Instagram del MASM: @museuartsacremca

· Divendres 10 de juliol: Visita guiada a l'exposició permanent del MASM. Vols descobrir les obres més emblemàtiques del museu? Vols recórrer els racons de l'edifici i conèixer la seva història? Doncs, inscriu-te i acompanya'ns en aquesta visita! Imprescindible inscripció prèvia a través de la pàgina web de la Catedral (places limitades a 15 persones). Activitat adreçada a públic adult. Horaris: 10'30h en català i 12'00h en castellà. Preu: 5€/persona (inclou entrada a tot el museu).

· Dijous 16 de juliol: Comentari en directe del tríptic de Mendia, dins l'Espai Mare de Déu. Horaris: 11'00h en català i 11'30h en castellà. La connexió es realitzarà en directe des del perfil d'Instagram del MASM: @museuartsacremca

· Dijous 23 de juliol: Visita guiada: Descobreix el MASM en família! En aquesta visita, els més petits de la casa, acompanyats dels seus familiars, coneixeren les obres més importants del museu, la seva interessant història i les llegendes que amaguen alguns dels personatges de les obres. Inscriu-te amb els teus i acompanya'ns a descobrir el MASM en família! Imprescindible inscripció prèvia a través de la pàgina web de la Catedral (places limitades a 15 persones). Activitat adreçada a famílies amb infants d'entre 4 i 10 anys. Horari: 11'00h. Preu: 5€/adult (inclou entrada a tot el museu) · Entrada gratuïta a infants menors d'11 anys.

· Divendres 24 de juliol: Visita guiada a l'exposició temporal "Del Museu Arqueològic Diocesà al Museu d'Art Sacre de Mallorca. Més de 100 anys d'història". Descobreix la història del MASM en aquesta visita guiada a l'exposició temporal, en la qual es fa un repàs a la seva trajectòria i es ret homenatge als seus episodis més importants, des dels seus antecedents i fundació el 1916, fins arribar als nostres dies. Acompanya'ns i coneix la història desconeguda del MASM! Imprescindible inscripció prèvia a través de la pàgina web de la Catedral (places limitades a 15 persones). Activitat adreçada a públic adult. Horaris: 10'30h en català i 12'00h en castellà. Preu: 5€/persona (inclou entrada a tot el museu).

A més de tot això, t'oferim... el Servei de Mediació del MASM! Vols saber més sobre el MASM? Demana pel Servei de Mediació a la recepció del museu. T'acompanyarem durant el recorregut i t'explicarem tot allò que necessitis! *Servei inclòs amb l'entrada del museu. *Idiomes: català i castellà.